En defenisjon av salg kan være å få noe til å skje.
Kunder er i utgangspunkt fornøyd med de løsninger de har, derfor er det vår jobb å få noe til skje der det nødvendig ikke hadde skjedd noe uten vår innsats.
Dette unike utviklingsprogrammet består av samlinger og praktiske oppgaver, men det er først og fremst fokus på individuell oppfølging og coaching av den enkelte selger med de salgstips, møtebooking og møter de skal gjennomføre. Det er 100 % rettet mot deres salgshverdag.
Albert Einstein skal ha sagt at «Selve definisjonen på galskap er å fortsette gjøre det samme, og forvente et annet resultat».
Salgsbudsjettene blir gjerne noe høyere enn år etter år. Endret budsjett, betyr i mange tilfeller at jeg må endre litt på måten jeg jobber, ellers vil jeg jo med stor sannsynlighet havne der jeg var.
Salespartner har satt sammen et opplegg som beskriver hvordan man jobber seg systematisk gjennom kundeporteføljen og ser hvilke muligheter som ligger der.
Hvordan bli komfortabel med møtebooking på telefon.
Å booke møter med nye potensielle kunder handler om å få noe til å skje, som ikke ville skjedd om du ikke plukket opp telefonen.
Opplegget er rettet mot selgere som ønsker å øke sin gjennomslagskraft i møtebooking og sikre større kvalitet i de møtene som bookes. Vi har tatt utgangspunkt i hvordan de som booker flest og best møter jobber, og setter sammen en beste praksis for dere.
Forskjellige selgere prestere ulikt. Av dine selgere vil noen alltid nå sine mål, mens andre aldri gjøre det.
Sånn har det alltid vært, og vi har litt stilltiende akseptert det. Men må det være sånn?
Hos Salespartner har vi erkjent at det vil være forskjeller, men vi er allikevel opptatt av at alle skal utnytte sitt fulle potensiale og lære av de beste. Derfor bruker vi tid på å forstå hva de beste gjør annerledes.
Med bakgrunn i det har vi satt sammen et opplegg som tar for seg fem oppleste og vedtatte "sannheter" som enten kan være en behagelig hvilepute – eller utviklingsområder som vil gjøre meg bedre på sikt.
Få yrker har like store utfordringer som selgeryrket. For å kunne møte de kravene markedet og kunden har til en moderne og profesjonell selger eller KAM trenger man en bevisst tilnærming til sitt fag.
Treningen gir deg alle de viktige salgsverktøyene og teknikkene du trenger for å strukturere ditt salgsarbeid og oppnå de planlagte resultatene.
Etter treningen er du mer effektiv i hele salgsprosessen, fra forberedelse til avslutning av salget. Du får konkrete verktøy og utvikler dine ferdigheter i å gjøre riktige prioriteringer for å utvikle ditt eget kundearbeid.
Kurset er rettet mot ledere og medarbeidere som holder presentasjoner for forsamlinger, store som små, og som ønsker å forbedre sin gjennomslagskraft. Dette praktisk anlagte kurset vil vise deg og trene deg i hvordan du holder publikums oppmerksomhet og sikrer at budskapet sitter- og forblir sittende. Bygg opp og gjennomfør presentasjoner som forsterker ditt budskap.
Salgsledelse handler om å skape resultater via andre, og det stilles store krav til salgssjefens prioritering og resultatfokus i et konkurransepreget marked. Samtidig opplever de fleste salgsledere det vanskelig å sette av tid til å sørge for sin egen utvikling i en allerede hektisk hverdag.
Derfor har vi satt sammen et intensivt program på tre moduler, med individuell oppfølging mellom hver modul.
Opplegget gir alle de viktige lederverktøyene som er nødvendig for å kunne lede medarbeidere, strukturer innsatsen og gjennom sine medarbeidere skape gode og forutsigbare resultater. Utdannelsen er rettet mot ledere som har ansvar for å skape resultater.